Švietimas ir mokslas
Kaip mokosi Z ir Alfa kartos? Skaitmeniniais objektais papildyti vadovėliai – nauja mokymosi realybė
Z ir Alfa kartos mokiniai keičia mokymosi taisykles. Jie užaugo skaitmeninėje erdvėje, kur informacija pasiekiama akimirksniu, todėl tik tradicinių mokomųjų priemonių sprendimų jau nebepakanka. Šiandien mokymosi priemonės turi būti ne tik informatyvios, bet ir interaktyvios, vizualiai patrauklios, suteikiančios greitą grįžtamąją informaciją, atkreipia dėmesį pedagogai.
Švietimas ir mokslas | 5 MIN.
.
Kartu stipresni: švietimo bendradarbiavimo galimybės regione
Visą dieną MRU Sūduvos akademijoje vyko mokslinė konferencija, skirta mokslo ir visuomenės sąveikai, regiono raidai, švietimo pokyčiams bei praktiniams tyrimų rezultatams aptarti. Renginys subūrė mokslininkus, studentus, švietimo, verslo ir viešojo sektoriaus atstovus bendrai diskusijai ir daljimuisi patirtimi.
Švietimas ir mokslas | 2 MIN.
.
Aptarti 2025 rezultatai švietimo, sporto, kultūros srityse. Kas išgyveno didžiausią proveržį, o kas pareikalavo iššūkių?
Marijampolės kultūros centre vykusiame šventiniame švietimo, kultūros ir sporto įstaigų vadovų susitikime apžvelgti praėjusių metų pasiekimai ir įveikti iššūkiai, pabrėžiant visų sričių svarbą miesto bendruomenei. Nors reikšmingų rezultatų pasiekta visose minėtose srityse, tačiau didžiausias proveržis fiksuotas švietime – rekordiškai didelis kiekis šimtukininkų, daugiausiai investicijų ir sudėtingų sprendimų, tačiau pasiekti rezultatai džiugina. Susitikimas tapo padėkos, idėjų mainų ir įkvėpimo erdve tolimesniam bendradarbiavimui.
Švietimas ir mokslas | 1 MIN.
.
Platformoje „Kursuok“ finansavimas suteiktas 7 tūkst. dalyvių, papildoma registracija – iki gruodžio 19 d.
Pasibaigus registracijai į kursus suaugusiųjų švietimo platformoje „Kursuok“, iš viso 7 tūkst. dalyvių skirtas valstybės finansavimas – iki 500 eurų vertės krepšelis. Beveik 3 tūkst. dalyvių mokysis pagal skaitmeninius įgūdžius ugdančias programas – joms numatyta 50 proc. viso „Kursuok“ finansavimo.
Švietimas ir mokslas | 3 MIN.
.